Hemma hos Pernilla

Hemma hos Pernilla

söndag 20 juli 2014

En vecka med blandad kompott

Den här veckan har innehållit lite allt möjligt. Den började med ambulansfärd på måndagskvällen med kraftiga mag/bröstsmärtor och hög puls. Och sedan 12 timmar på akuten innan jag fick åka hem igen med medicin för magen. Den höga pulsen berodde på smärtorna och problemen med magen säger de beror på stress.

Sen har veckan rullat på med jobb för min del och Fredrik har haft semester med barnen.

Igår hjälpte jag till med bilbingon hemma i byn.

Idag blev det besök till medeltidsdagarna vid Torpa stenhus i Tranemo kommun. En riktigt trevlig tillställning som våra barn verkligen uppskattar. Melker och Elma kan inte gå nog. De går all in och klär ut sig. Jag har varit tvungen att sy varsin medeltidsdräkt till dem.

Nu har semestern för min del börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar