Hemma hos Pernilla

Hemma hos Pernilla

fredag 22 november 2013

Fredagskväll på Valhalla

Igår fick mina döttrar ett efterlängtat fredagsmys, Sim-SM i Valhalla simhall. Fanny hade frågat mig tidigare om hon inte kunde få ta ledigt från skolan onsdag, torsdag och fredag för att kunna vara där hela dagarna. Men nån måtta får det väl vara!

Det här var så långt jag kunde sträcka mig.

Lyckliga var de iallafall. Fanny fick se stora idolen Sara Sjöström ta JSM/SM guld i 50 frisim och brons i 4x100 m frisim tillsammans med laget.

Elma, ryggsimsfantasten fick nog en ny idol i Michelle Coleman.

Flickorna har redan försökt  boka in en ny träff med mig i sommar när SM går i Borås. Jag tror jag ska delegera det uppdraget till faderskapet. Simtävlingar är ändå lite långsamma. Det är ju en sak när ens egna ungar tävlar då kan man ju agera markservice mellan loppen.

Nu är det dags att dra igång dagen och packa lite träningsväskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar