Hemma hos Pernilla

Hemma hos Pernilla

söndag 2 februari 2014

Världens bästa

11-åring har fyllt år. Fanny fyllde år igår och blev firad med paket och födelsedagsfrukost i vardagsrummet.

Efter frukost drog vi iväg till Borås, Elma skulle träna. Fannys träning var inställd så vi shoppade lite i Knalleland istället. Jag fyndade ett par underbara gamla pjäxor på Emmaus. När Elma hade tränat färdigt gick vi och åt thaimat till lunch. Efter det stack Fredrik och Melker till simskolan i Dalsjöfors, jag och tjejerna veckohandlade under tiden.

Idag har Elma varit på Vinterhajk med scouterna. Fanny har testat nya sminket och spelat spel hon fick ladda ner till surfplattan som present. Melker har hållt på och återbrukat saker.

Jag har sytt färdigt nya gardinen till köket. Jag är så nöjd med beslutet att gå "all in" med färger hemma, det är så mycket roligare än det vit/svarta jag hade snöat in på. Att jag vill ha färg kan iofs bero på min längtan efter våren och sommaren.

Imorgon blir det jobb, skola och förskola igen för hela familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar